Pogoji uporabe in drugo

Pogoji uporabe (sporazum)

  1. CILJ TERMIN IN SPLOŠNI POGOJI
    1. E-trgovina z naslovom alvadi.si je na voljo prek Alvadi OÜ , registrska koda 11487376, VAT: EE101288462, naslov Majaka 10, Tallinn, 11412, Estonia, elektronska pošta info@alvadi.si, telefon (v nadaljevanju e-trgovina prodajalca in / ali Alvadi). Sedanji pogoji uporabe (v nadaljnjem besedilu: Pogoji) urejajo pravna razmerja med Prodajalcem in uporabnikom elektronske trgovine Alvadi (v nadaljevanju: Kupec) glede uporabe elektronske trgovine Alvadi, vklj. naročila in transakcije.
    2. Storitev elektronske trgovine Alvadi vključuje priložnost, da kupec sklene prodajno pogodbo za izdelke in storitve (v nadaljevanju: blago), ki se prodajajo v e-trgovini Alvadi. Seznam in opis ponujenega blaga sta podana na spletni strani alvadi.si. Elektronska trgovina Alvadi ponuja blago v obliki "kot je" in "kot je mogoče". Dostop do elektronske trgovine Alvadi in uporaba elektronske trgovine Alvadi sta izključno izključno uporabnik. Prodajalec ne odgovarja za škodo, ki bi lahko nastala zaradi uporabe elektronske trgovine Alvadi ali povezanih programov.
    3. Kupec z uporabo elektronske trgovine Alvadi potrdi svoje soglasje s temi pogoji in obveznost spoštovanja. V primeru sklenjenih prodajnih pogodb, to je potrjenih naročil, bodo obveznosti do Prodajalca in Kupca zavezujoče v skladu s temi splošnimi pogoji. Če se s temi pogoji ne strinjate, mora kupec takoj prenehati uporabljati Alvadi e-trgovino. Prodajalec lahko kupčevo naročilo pusti neizpolnjeno, če kupec ni spoštoval teh pogojev ali navodil, prikazanih v elektronski trgovini Alvadi, ali naročila ni plačal.
  2. STRANKE PRENOSA
    1. Kupec mora biti polnoletna oseba (vsaj 18 let), fizična oseba oz. vsaka pravna oseba, ki pred podpisom kupoprodajne pogodbe ali uporabo storitev elektronske trgovine Alvadi potrdi, da je prebrala, razumela in se strinja, da izpolnjuje pogoje. Če pa oseba, ki ne izpolnjuje teh zahtev, še vedno uporablja spletno trgovino Alvadi, odda naročilo in / ali kupi blago, je oseba, s katerega bančnega računa ali kreditne kartice je bilo izvedeno plačilo za ustrezno transakcijo, odgovorna za posledice operacij zgoraj.
  3. STROŠKI, RAZPOLOŽLJIVOST IN INFORMACIJE O BLAGU
    1. Cene vsega blaga v e-trgovini Alvadi so v evrih in vključujejo trenutni davek na dodano vrednost posamezne države: Estonia
    2. Kupec se poleg plačila cene blaga obvezuje plačati stroške prevoza do kraja dostave (v nadaljevanju: prevozni stroški ). Stroški prevoza so neposredno odvisni od količine, teže in dimenzij blaga, lokacije in se lahko razlikujejo. Prejem blaga brez prevoznih stroškov je mogoč v prodajalčevi prodajalni in / ali skladišču, če na spletni strani alvadi.si ni drugače navedeno.
    3. Blago, ki ga je izbral Kupec, se doda v nakupovalno košarico in njihov strošek se izračuna samodejno. Pred začetkom plačila bodo na spletni strani prikazane vsebina in stroški košarice.
    4. Stroški prevoza se izračunajo samodejno, pod pogojem, da se na en naslov dostavi eno naročilo. V primeru, da kupec želi, da se blago dostavi na različne naslove, mora kupec formalizirati ločena naročila.
    5. Prevoznih stroškov ni, če znesek enega naročila presega 150 €, vključno z DDV, kraj dobave pa: Estonia.
    6. Prodajalec ima pravico kadar koli spremeniti cene blaga, ne da bi o tem predhodno obvestil kupca. Če je Prodajalec po plačilu računa kupcu spremenil cene, bo blago kupcu dostavljeno po cenah, navedenih na računu (razen v primerih iz oddelka 3.7). V primeru, ko cena postane ugodnejša, kot je določena na računu, kupec ni upravičen zahtevati nadomestila za razliko v ceni.
    7. Kupec je dolžan prodajalca nemudoma obvestiti o morebitnih napakah ali napakah, ki preprečujejo uporabo Alvadijeve e-trgovine. Ker v elektronski trgovini Alvadi ali kibernetski kriminaliteti ni mogoče popolnoma izključiti, prodajalec pridržuje pravico nadzorovati vsa izvršena naročila in plačane račune. Če pride do napake (na primer, cena blaga je nesorazmerno majhna v primerjavi s tržno ceno takšnega blaga), je Prodajalec upravičen enostransko preklicati naročilo, razveljaviti prodajno pogodbo in ne dostaviti blaga. Prodajalec kupca obvesti po elektronski pošti ali telefonu v roku 7 delovnih dni od prejema zneska računa na bančni račun prodajalca, s čimer omogoči novo naročilo ali povrne znesek, ki ga je plačal kupec.
    8. Pri uporabi elektronske trgovine Alvadi mora kupec upoštevati to, kar temelji na zalogi rezerva elektronske trgovine Alvadi in tehnične značilnosti računovodstva blaga, se zalog prikaže s zamudo, zato se lahko prikazani podatki razlikujejo od resničnosti. Prav tako mora kupec upoštevati, da je blago, ki ga želi, rezervirano v prodajalčevem skladišču šele po plačilu in ob prejemu. Prodajalec torej ni odgovoren za dejstvo, da je blago, ki ga je navedel kupec, označeno z »Na zalogi«, vendar bo kasneje postalo jasno, da je v prodajalčevem skladišču zmanjkalo blaga, ki ga je zahteval Kupec. V tem primeru bo prodajalec kupca obvestil o pomanjkanju blaga v roku 7 delovnih dni, s čimer bo ponudil novo naročilo ali povrnil znesek, ki ga je plačal kupec. Prodajalec v tem primeru ne odgovarja za škodo, ki bi nastala s strani kupca.
    9. Kupec se pri uporabi elektronske trgovine Alvadi zaveže, da bo fotografije prikazanega blaga ponazoril in se lahko nekoliko razlikujejo od dejanskega videza blaga in drugih prikazanih informacij v prvem. splošne potrebe po informacijah in se lahko kadar koli spremenijo. Za natančnejše in popolnejše informacije o izdelku, vklj. Kupec lahko s svojimi tehničnimi značilnostmi in videzom stopi v stik s prodajalcem preko elektronske trgovine Alvadi, na e-poštni naslov info@alvadi.si ali po telefonu
    10. Pri uporabi elektronske trgovine Alvadi mora kupec:
      • zagotoviti, da so vsi podatki, ki jih je posredoval pri uporabi e-trgovine Alvadi, pravilni;
      • ne prenašati nezakonite ali drugače prepovedane podatke;
      • ne uporabljati elektronske trgovine Alvadi za špekulativna ali netočna dejanja ali goljufije;
      • ne pošilja datotek, ki vsebujejo viruse in druge računalniške programe ali datoteke, ki ovirajo, poškodujejo ali kako drugače motijo ​​normalno uporabo okolja prek elektronske trgovine Alvadi in ki se lahko zaradi uporabe okolja shranijo v računalnik drugega kupca; in / ali motijo, poškodujejo ali kako drugače prekinjajo normalno delovanje računalnikov;
      • ne spreminjati, kopirati, prenašati, prodajati, razmnoževati ali kako drugače prepovedati uporabe spletnega mesta Alvadi e-shop ali njegove vsebine
  4. NAROČILO IN ZAKLJUČNO NAROČILO PRODAJE IN NAKUP
    1. Za dokončanje naročila za izbrani izdelek v e-trgovini Alvadi mora kupec izdelek dodati v virtualno nakupovalni voziček s klikom na gumb ""Dodaj v voziček"". V primeru, da želi kupec dodati blago v isto naročilo, mora za vsako izbrano blago izvesti zgoraj opisano dejanje.
    2. Ko izberete izdelek in ga dodate v košarico, kliknite povezavo "View shopping cart" (ali pritisnite gumb ""Košarica"" in v meniju kliknite "Pojdi v košarico"). Kupec lahko v nakupovalni košarici količino blaga poveča ali zmanjša ali blago popolnoma odstrani iz košarice.
    3. Po določitvi blaga in ustrezne količine bo moral kupec za zaključek naročila klikniti gumb "Blagajna". Če kupec ni registriran v e-trgovini Alvadi, mora vnesti osebne podatke za potrditev naročila, bodisi njihove osebne podatke bodisi podatke podjetja, vklj. e-poštni naslov in kontaktni telefon. Nato pritisnite gumb "Registracija". Za dokončanje registracije mora kupec potrditi potrditveno polje "Strinjam se z pogoji in določili in politika zasebnosti". Kupec ima pravico, da pogoje natisne ali jih shrani v digitalni obliki na svojem nosilcu osebnih podatkov. Kupec je dolžan izvrševati naročila v skladu s pogoji in upoštevati navodila za uporabo, navedena v e-trgovini Alvadi. Kupec se zavezuje, da bo pri oddaji naročila skrbno preveril vnesene podatke in prevzel odgovornost za točnost vnesenih podatkov, hkrati pa prevzel tveganje morebitne škode, ki bi nastala zaradi njegove napake.
    4. Po vnosu podatkov mora kupec izbrati ustrezen način dostave. Izberite "Will pick up the order from ALVADI store: Tallinn, Majaka 10", če želite blago dobiti iz pisarne Alvadi. Izberite "Izdelke pošljite meni" in sledite navodilom, če želite uporabiti prevozno storitev. Če želi kupec spremeniti način dostave, kliknite "spremeni dostavo" in sledite navodilom.
    5. Ob vnosu podatkov in izbiri načinov dostave se prikaže nakupovalna košarica, ki vsebuje blago in način dostave, ki ga je izbral Kupec. Če kupec želi kupiti blago v nakupovalni košarici in skleniti prodajno pogodbo, mora kupec izbrati ustrezen način plačila. Če želite izbrati način plačila, mora kupec znova klikniti gumb "Blagajna". V primeru, da želi kupec spremeniti naročilo, mora to storiti pred izbiro načina plačila.
    6. Če se je kupec odločil za plačilo prek internetne banke, bo preusmerjen na stran izbrane internetne banke. Kupec po plačilu računa v internetni banki klikne gumb »Nazaj k trgovcu«, nato pa bo prodajalec od banke prejel potrdilo o uspehu neplačano plačilo.
    7. Kupoprodajna pogodba med Prodajalcem in Kupcem se šteje za sklenjeno, če je Prodajalec prejel potrditev posvetovanja glede pogojev uporabe v skladu s klavzulo 4.3 in znesek, določen v naročilu, prejet v celoti na račun prodajalca. Prodajalec kupcu za potrditev sklenitve kupoprodajne pogodbe pošlje potrdilo z računom na vneseni e-poštni naslov. Prodajalec hrani dokumente poslane 7 let.
    8. Soglasje za obdelavo osebnih podatkov družbe Alvadi. Kupec s podpisom in oddajo naročila da soglasje za zbiranje in obdelavo osebnih podatkov z namenom vzpostavitve odnosa s strankami, sklepanja, izvajanja, spreminjanja, odpovedi pogodbe, ponudbe blaga, izboljšanja kakovosti blaga in opravljanje drugih operacij, povezanih z zgoraj navedenim, kot tudi pošiljanje ponudbe podjetju Alvadi, če je kupec v skladu s tem dal posebno soglasje. Kupec se strinja, da prenos osebnih podatkov tretjim osebam, vklj. proizvajalec blaga je dovoljen na način, ki ga določa Zakon o varstvu osebnih podatkov. Oseba se zaveda svojih pravic, da kadar koli prejme podatke o zbranih osebnih podatkih in o namenu njihove uporabe; informacije o tem, komu so bili sporočeni osebni podatki; zahtevati popravek netočnih podatkov; prenehanje in izbris obdelave podatkov, če zahteva ni v skladu z zakonodajo.
  5. IZVEDBA NAROČILA
    1. Prevoz blaga poteka na stroške in tveganje kupca v skladu s pogoji prevoznika izbral Kupec. Zaradi lažjega kupca je približen datum dostave prikazan v nakupovalni košarici.
    2. Če po sklenitvi kupoprodajne pogodbe postane očitno, da kupčevih nakupov ni na zalogi, datum dobave pa se spremeni, bo prodajalec kupca obvestil o novem datumu dobave. V primeru, da Kupec ni zainteresiran za nakup izdelka, ki je posledica podaljšanja roka, ima kupec pravico odstopiti od prodajne pogodbe v skladu s točko 6.1 pogojev. Prodajalec ne odgovarja za škodo, ki bi nastala zaradi zamude pri dostavi blaga.
    3. V primeru, da pride do dobave blaga, zamude pri dostavi ali kakršnega koli drugega nesporazuma zaradi netočnosti podatkov, ki jih je vnesel Kupec, Kupec ne bo imel pravice odstopati od prodajne pogodbe v skladu s z določbo 6.1 teh pogojev.
    4. Pred prevzemom blaga in podpisom dobavnice mora kupec skrbno pregledati embalažo blaga, v primeru fizičnih poškodb pa mora biti to navedeno na tovornem listu in obvestiti prodajalca v roku enega delovnega dne po e-pošti na naslov info@alvadi.si ali po telefonu . Kupec ima pravico, da blaga s poškodovano embalažo ne sprejme. Po prejemu blaga in neupoštevanju poškodovane embalaže se šteje, da je blago pravilno oddano Kupcu. Kupec ima pravico, da poškodovanega blaga ne sprejme.
    5. Po prejemu blaga in pred namestitvijo / montažo / barvanje / uporabo je kupec dolžan upoštevati, da mora blago skrbno razstaviti, da prepreči poškodbe embalaže, tovarniške oznake ali serijsko številke blaga in tudi Kupec je dolžan preveriti, ali je blago primerno za njegov avto ali ne. Potrebno je v primeru odpovedi prodajne pogodbe, ko se zmanjša tveganje, povezano s škodo iz oddelka 6.9 in 6.11 Pogojev.
  6. ODPOVED PRODAJNE NAROČILA
    1. Kupec ima pravico odpovedati prodajno pogodbo v primeru, opisanem v oddelku 5.2. pogojev, tudi v primeru, ko obstaja prodajna pogodba, sklenjena v skladu s klavzulo 4.7 teh pogojev, vendar je datum dostave za kraj, ki ga je navedel kupec, zaradi prodajalca podaljšan. Kupec ima pravico odpovedati to pogodbo v roku 2 delovnih dni od prejema informacij o zamudi pri dostavi blaga od Prodajalca. Za odpoved pogodbe mora prodajalec info@alvadi.si predložiti prodajalcu v obliki, ki jo je mogoče kopirati v pisni obliki. Če ne predložite obrazca, se blago ne vrne.
    2. Če je kupec potrošnik v smislu zakona o varstvu potrošnikov, ima pravico, da v 14 koledarskih dneh od prejema blaga odstopi od prodajne pogodbe. Za odpoved prodajne pogodbe je kupec dolžan prodajalcu predložiti vlogo v obrazcu, ki ga lahko v določenem roku pisno reproducira na e-pošto info@alvadi.si (deleteOnFiDomain) (obrazec prijave: https: / /www.riigiteataja.ee/aktilisa/1030/1201/4001/JM_m41_lisa1.pdf) evidence/deleteOnFiDomain]. jaz V prijavi je kupec dolžan navesti, ali želi od prodajalca prejeti znesek, enak strošku naročila, ki ga je plačal kupec, ali zamenjati kupljeno blago z drugim blagom, ki ga ponuja prodajalec. Če naročnik (prej) ni / ni predložil (ted) vloge zgoraj, bo predplačniški znesek ostal na naročnikovem predplačniškem računu. Po treh letih ima Alvadi pravico nakazati sredstva na predplačniškem računu v svojo korist.
    3. V primeru, da blago izpolnjuje katerega od naslednjih pogojev, Kupec ni upravičen do odstopa od prodajne pogodbe v skladu s klavzulo 6.2 pogojev:
      • blago, ki je “* posebna naročila “in ki vsebujejo podatke o neuporabi pravice do odstopa od pogodbe;
      • blago, izdelano ali naročeno po kupčevih osebnih željah;
      • blago, izdelano ali naročeno po osebnih pogojih;
      • zlahka lomljivo ali hitro obrabljeno / pokvarljivo blago;
      • sezonsko blago ali kakršna koli periodična publikacija;
      • mazivo, kemični izdelek in izdelek za nego avtomobila, ki ga je treba odpreti
    4. V primeru, ko kupec izbriše svoj račun iz elektronske trgovine Alvadi, kupec ni upravičen do odpovedi in / ali odstopa od prodajne pogodbe v skladu z določbama 6.2 in 7.3 pogojev.
    5. V primeru, da kupec odstopi od prodajne pogodbe v skladu s točko 6.2 in želi od prodajalca prejeti znesek, ki je enak strošku naročila, ki ga je plačal kupec, se prodajalec zavezuje, da bo vrnil znesek, plačan za blago, in ugodnejši prevozni stroški, ki so bili kupcu na voljo ob dostavi blaga Kupcu. Prodajalec ima pravico, da zgoraj omenjenega zneska ne vrne, dokler Kupec ne vrne blaga Prodajalcu.
    6. V primeru, da kupec za prevzem blaga ni izbral standardnega, tj. najugodnejšega, prevoznega servisa, ampak se je odločil za storitev višjega cenovnega prevoza, prodajalec kupcu povrne samo stroški standardnih stroškov prevoza.
    7. Prodajalec vrne znesek, plačan za blago, na plačilni sistem ali bančni račun, s katerega je bilo opravljeno plačilo, v 14 koledarskih dneh od prejema vloge za odpoved prodajne pogodbe in pod pogojem, da v roku isti rok (14 koledarskih dni) je kupec vrnil blago prodajalcu, vrnjeno blago je v skladu s temi pogoji uporabe, prodajalec pa nima razloga za znižanje ali preklic zneska, plačanega kupcu v skladu s klavzulo 6.11 pogojev.
    8. Rok vračila zneska, ki ga je plačal Kupec, se podaljša z zamudami pri vračilu blaga.
    9. Blago, ki ga je kupec vrnil, mora biti popolno in v originalni embalaži (originalna embalaža ne sme biti poškodovana / pokvarjena) in poleg tega vsebovati vse izdelke, vključno z dodatki, ki so bili prvotno dobavljeni s kompletom blaga . Dodatni paketi s pritrdilnimi elementi ne smejo biti odprti. Na embalaži ne sme biti tujih oznak (nalepke itd.). Če je blago kupljeno v okviru akcije ali če je blago spremljalo katero koli drugo blago, je kupec dolžan vrniti vse kupljene izdelke, vključno z blagom in drugimi izdelki.
    10. Kupec plača stroške, povezane z vračilom blaga, razen v primerih, ko blago ne ustreza opisu Alvadi e-trgovine.
    11. V primeru, da je blago in / ali embalaža, ki jo je kupec vrnil, poškodovana ali pokvarjena (sledi namestitve, poslikane, na embalaži je napisano nekaj itd.), ima prodajalec pravico do preračuna cena blaga in ga zniža zaradi škode ter ga odšteje od zneska, ki se kupcu povrne; ali sploh ne sprejemajo blaga. V primeru, da se Kupec zaradi preračuna ne strinja z zmanjšanjem vrednosti blaga, ima Kupec pravico, da v pošteno oceno zmanjšanja vrednosti angažira neodvisnega, licenciranega strokovnjaka. Stroške izvedenske ocene krije stranka, katere mnenje ni utemeljeno.
    12. Prodajalec ima pravico odpovedati prodajno pogodbo v primeru, določenem v oddelku 3.7 Pogojev, vklj. če se zaradi tehnične napake cena določenega izdelka spremeni nesorazmerno nizko v primerjavi s tržno ceno, in prodajalec ni dokazal, da je ta cena posledica oslabitve blaga in prodajalec še ni poslal blaga kupcu določen naslov. Prodajalec ima pravico odstopati od prodajne pogodbe v razmerah, opisanih v oddelku 3.8, vklj. tudi po plačilu kupca za blago se izkaže, da je bilo blago na zalogi. Prodajalec ima pravico zavrniti izvedbo teh transakcij in o tem obvestiti kupca. Prodajalec mora za odpoved pogodbe predložiti ustrezno obvestilo o odpovedi ces do kupca v obliki, ki jo je mogoče reproducirati v pisni obliki (po možnosti z uporabo e-poštnega naslova, ki ga sporoči kupec). Prodajalec se v primeru zavrnitve transakcije zaveže, da bo kupcu vrnil plačani znesek za kupljeno blago in prevoz v roku 14 koledarskih dni.
    13. Tako Kupec kot Prodajalec imata pravico do odstopa od pogodbe in uveljavljanja svoje pravice do uveljavljanja pravnih sredstev za neskladnost v skladu s pogoji.
  7. ODGOVORNOST PRODAJALCA ZA NESKLADLJIVOST BLAGA
    1. Prodajalec je odgovoren za neskladnost blaga z pogoje prodajne pogodbe, ki postanejo razvidni v 2 letih od dneva dostave kupca kupcu, kot določa zakon.
    2. V primeru, da blago, oddano Kupcu, ni v skladu s pogodbenimi pogoji, je kupec dolžan obvestiti prodajalca čim prej, vendar najkasneje v roku dveh mesecev po izvedenem spoznanju takega dejstva, tako da prodajalcu predloži račun, na podlagi katerega je bilo blago plačano, in zahtevek, ki ga je mogoče pisno reproducirati na e-pošto info@alvadi.si. V primeru neskladnosti je treba uporabo blaga takoj prekiniti in prodajalec o tem čim prej obvestiti. Kupec je dolžan v pritožbi navesti ime, kontaktne podatke, datum predložitve reklamacije, datum odkritja pomanjkljivosti blaga, opis natančne napake, zahtevke do Prodajalca v zvezi z napako oz. lahko pa navedete ali dodate zahtevku dokument, ki potrjuje prodajno pogodbo med Kupcem in prodajalcem.
    3. Če se ugotovi škoda in napaka na blagu, ima kupec pravico, da od prodajalca zahteva popravilo ali zamenjavo blaga s skladnim blagom. V primeru, da ti ukrepi niso možni ali nerazumni, ima Kupec pravico odpovedati prodajno pogodbo in vrniti znesek, plačan za blago. Če prodajna pogodba ne določa drugače, Prodajalec ne bo povrnil dodatnih stroškov, ki so nastali pri zamenjavi blaga ob predložitvi zahtevka (montaža in demontaža blaga, prevoz, poštnina itd.).
    4. Prodajalec ne odgovarja za škodo, ki jo je kupec povzročil zaradi napake ali škode, ki jo je kupec zlorabil z blagom.
  8. SPREMEMBA POGOJEV, REŠEVANJE SPOROV
    1. Vsa gradiva, objavljena v elektronski trgovini Alvadi, pripadajo prodajalcu oz. Prodajalcu je bila izdana licenca lastnika avtorskih pravic za komercialno uporabo. Za avtorske pravice veljajo tudi pogoji uporabe te elektronske trgovine Alvadi.
    2. Kupec ima pravico hraniti te pogoje na svojem nosilcu za shranjevanje, da bi zagotovil njihovo pisno reproduciranje, kadar je to potrebno ob sklenitvi prodajne pogodbe.
    3. Prodajalec ima pravico enostransko, v celoti ali delno spremeniti pogoje, ne da bi o tem predhodno obvestil kupca. Spremembe začnejo učinkovati od trenutka objave v e-trgovini Alvadi na naslovu alvadi.si. Spremembe ne bodo vplivale na nobena predhodno odobrena naročila.
    4. Pogodbenici odgovarjata drug drugemu za škodo, ki jo povzročijo primeri in obseg kršitve pogojev, določenih v zakonu: Estonia. Odgovornost prodajalca je omejena na stroške blaga, v nekaterih primerih pa tudi na stroške prevoza in je izključno odgovoren za nezakonito kršitev pogojev. Prodajalec ni odgovoren za izgubo dohodka za kupca ali za škodo, ki jo je utrpel kupec, ali za zamudo pri dostavi blaga.
    5. Kupoprodajno pogodbo in uporabo elektronske trgovine Alvadi ureja pravo zadevne države: Estonia. Spori bodo rešeni s pogajanji. Če rešitve ni, se spori obravnavajo v Odboru za potrošniške spore na Pronksi 12 Tallinn, www.komisjon.ee. Spori s pravno osebo se rešujejo v Harju Maakohtus.
    6. Kupec ima pravico uveljavljati pravna sredstva, predvidena v Zakonu o obligacijskih zakonih (zahtevati izpolnitev obveznosti; zavrniti izpolnitev obveznosti, zahtevati odškodnino za škodo, umakniti iz sporazuma ali odpovedati pogodbo, znižati ceno, zahtevati obresti za zamudo pri plačilu finančne obveznosti).
    7. Potrošniške spore je mogoče rešiti tudi v elektronskem okolju: http://ec.europa.eu/odr
  9. ZAŠČITA OKOLJA
    1. Odpadki, nastali po uporabi blaga, kupljenega v e-trgovini Alvadi, so razvrščeni po postopku razvrščanja nevarnih odpadkov, ki jih je Republika Estonija določila maja 1, 2004 kot nevarno in zahteva posebno uporabo odpadkov (RT I, 14.05.2013, 2). Seznam teh izdelkov vključuje baterije, avtomobilske pnevmatike, olja, tekočine in sredstva za nego vozil. Več informacij o nevarnih odpadkih je na voljo na spletni strani okoljskega inšpektorata (www.kki.ee).
    2. Za zasebne osebe občine namestijo zabojnike za odstranjevanje nevarnih odpadkov. Za več informacij o zbirnih mestih si oglejte spletno stran občine ali poiščite po telefonu lokalne uprave.
    3. Pravne osebe so se zavezale, da bodo nevarnim odpadkom zagotavljale specializirana mesta uporabe licenc. Seznam podjetij za odstranjevanje nevarnih odpadkov, ki imajo dovoljenje, je na voljo na spletni strani okoljskega inšpektorata (www.kki.ee).

Politika zasebnosti

Pogoji te politike zasebnosti urejajo obdelavo strankinih osebnih podatkov, če stranka uporablja storitve, zagotovljene na spletnem mestu alvadi.si (v nadaljnjem besedilu "ALVADI"). Osebni podatki strank so za uporabo storitev ALVADI bistvenega pomena. Osebni podatki pomenijo podatke, povezane z določeno ali določljivo osebo (v nadaljnjem besedilu: odjemalec). Obdelava vključuje zbiranje, shranjevanje, spreminjanje, obnovo, uporabo, objavo, razkritje s prenosom, pa tudi brisanje ali uničenje strankinih osebnih podatkov. Obdelava osebnih podatkov se izvaja samo s soglasjem naročnika, razen kadar je pravica ali obveznost obdelave takšnih podatkov določena z zakonodajo.

ALVADI ščiti podatke o stranki z upoštevanjem ustreznih pravil varnosti in zaupnosti. ALVADI uporablja potrebne organizacijske, fizične, informacijske in komunikacijske varnostne tehnologije za zaščito strankinih podatkov.

  1. ZAKAJ ALVADI OBDELAVA OSEBNI PODATKI?
    ALVADI obdeluje strankine osebne podatke za naslednje namene: izpolniti pogodbene obveznosti do stranke; povečati kakovost storitev; izvajati tržne dejavnosti; izpolnjevati zakonsko določene pravne obveznosti, določene z zakonom, in utemeljiti pravni interes.
    1. Izpolnjevanje pogodbenih obveznosti do stranke
      ALVADI obdeluje strankine osebne podatke za izpolnitev pogodbene obveznosti, in sicer:
      • za izvedbo naročila ( zlasti za komunikacijo s stranko; prenos navodil v zvezi z naročnikovim naročilom, plačilo za izdelke, dobavo izdelka, vračilo izdelka in izvajanje garancije)
      • za obveščanje o stanju naročila (zlasti za pošiljanje dokumentov, povezanih do kupljenih izdelkov (na primer račun, tehnična dokumentacija, garancijska dokumentacija itd.).
    2. Izvedba marketinških dejavnosti
      ALVADI obdeluje osebne podatke stranke za namene trženjskih aktivnosti, in sicer:
      • za pošiljanje promocijskih ponudb in obvestil na e-poštne naslove in / ali številke mobilnih telefonov, ki jih je dal naročnik (s soglasjem
      • za raziskovanje trgov (vključno s preučevanjem potrošniških navad strank in pridobivanjem informacij o izdelkih in storitve, ki porabijo največ zanimanja za stranko).
    3. Povečanje kakovosti storitev
      ALVADI obdeluje strankine osebne podatke za povečanje kakovost storitev, in sicer:
      • izboljšati uporabniško izkušnjo na spletnem mestu
      • za izvedbo anket, ki vplivajo na delovanje ALVADI
      • da stranke obvestijo o spremembah storitev in izdelkov ponujene, tehnične rešitve in tudi o funkcionalnostih ALVADI.
  2. KAJ OSEBNI PODATKI ALI VADI COLLECT
    ALVADI zbira tri vrste podatkov, in sicer osebne podatke, neosebne podatke in piškotke.
    1. Osebni podatki
      ALVADI kupčeve osebne podatke zbira samo, če jih je stranka sama posredovala prostovoljno, z nakupom, dokumentirala vrnitev ali se registrirala na alvadi.si. Naročnik je odgovoren za točnost podatkov.

      Osebni podatki vključujejo ime in priimek, telefonsko številko, naslov (vključno z državo, mestom in poštno številko), e-poštni naslov (e-pošto), številko bančnega računa (potreben za identifikacijo plačil za izdelke in prodanih storitev, kot tudi za povračilo kupcem), identifikacijske dokumente (potrebne za izpolnitev pogodbenih obveznosti, na primer pri dobavi izdelkov pooblaščenim osebam), registrsko številko vozila in naročila.
    2. Neosebni podatki
      Vsakdo lahko obišče alvadi.si brez registracije in vnosa svojih osebnih podatkov. V tem primeru so edine informacije, ki jih deli z ALVADI, povezane z njegovim obiskom. Ta vrsta informacij se imenuje neosebna in se v samodejnem načinu prenaša z orodji za analitiko, kot so Google Analytics, Google Tag Manager, Google Maps, Yandex Metrica, Facebook Widget. Takšni podatki se uporabljajo samo za izboljšanje učinkovitosti programa ALVADI in ne za zbiranje osebnih podatkov.

      Nesebni podatki vključujejo datum in čas obiska, regijo, mesto, poglede, prijavno stran, stran za odjavo, zadnji vir prometa, reklamne prehode, iskalnik, oglaševalski sistem, IP naslov in zgodovino iskanja .
    3. Piškotki
      ALVADI za zagotavljanje kakovostnih storitev v spletni trgovini alvadi.si uporablja piškotke. To je potrebno za bolj privlačno in priročno uporabo spletnega mesta, pa tudi za pridobivanje analitičnih podatkov in izračunov, ki jih ALVADI uporablja za vzdrževanje delovanja spletnega mesta (na primer, kako pogosto uporabnik obišče spletno mesto in katere strani, kaj opremi spletni brskalnik in strojna oprema nt on / ona uporablja).

      Piškotki so besedilne datoteke, ki se shranijo v uporabnikov računalnik ali napravo, ko obišče spletno mesto. Takšne besedilne datoteke niso zlonamerne. Ne vsebujejo virusov in niso vezani na določeno osebo ali IP naslov. Večina piškotkov se izbriše, ko uporabnik zapre svoj brskalnik. Imenujejo se sejni piškotki. Drugi piškotki (obstojni) so dlje časa shranjeni v uporabnikovem računalniku in pomagajo ugotoviti, kdaj uporabnik naslednjič obišče našo spletno stran.

      Večina brskalnikov privzeto omogoča piškotke. Lahko spremenite svoje varnostne nastavitve in onemogočite piškotke. V tem primeru v vašem računalniku ne bodo shranjeni piškotki. Če onemogočite piškotke, lahko nekatere funkcije našega spletnega mesta prenehajo delovati. Nekatere strani morda niso pravilno prikazane. Brskalnik lahko nastavite tudi tako, da vsakič, ko spletno mesto poskuša namestiti piškotke, prejmete ustrezno opozorilo in se za vsako posamično datoteko odločite, ali jo želite omogočiti ali ne.
  3. KAKO DOLG ALVADI SHRANI OSEBNE PODATKE KLIJENTA
    ALVADI hrani osebne podatke stranke, medtem ko naročnik uporablja storitve ALVADI in razen če zahteva, da izbriše svoje osebne podatke ali če ni s tem pravilnikom o zasebnosti drugače določeno. Prejemki in računi se shranjujejo v skladu z lokalno zakonodajo.
  4. KDO ALVADI PREOSTAVA OSEBNI PODATKI?
    ALVADI je upravičen do prenosa osebnih podatkov tretjim osebam na izpolniti pogodbene obveznosti. Tretje osebe so poslovni partnerji družbe ALVADI, ki zagotavljajo in / ali uporabljajo poštne storitve ali opravljajo storitve lizinga in / ali prenosa plačil. Povezava med plačilnimi sistemi in kupci je zavarovana s protokolom SSL, ki zagotavlja, da nepooblaščene osebe ne morejo dobiti dostopa do prenesenih informacij ali jih spremeniti.

    Za izvajanje marketinških dejavnosti je ALVADI upravičen do prenosa osebnih podatkov tretjim osebam. Tretje osebe so poslovni partnerji, od katerih ALVADI kupuje oglaševalske storitve.

    ALVADI lahko zaradi zakonitega pravnega interesa kupčeve kupčeve zahtevke za izterjavo dolgov prenese ali odpove tretjim osebam in kupčeve osebne podatke v zvezi s terjatvijo dolga posreduje družbi, ki ima pooblastilo ALVADI odvetniških pooblastil (na primer družbe za izterjavo dolgov ali podjetja za kreditne informacije).
  5. PRAVICE KLIJENTA
    Naročnik ima pravico:
    • pridobiti podatke o osebnih podatkih, ki se obdelujejo
    • da dobi dostop do njegovi osebni podatki
    • za vložitev zahteve za popravilo nepravilnih / nepopolnih osebnih podatkov ali za spremembo / dopolnitev njegovih osebnih podatkov v osebnem računu. Stranka je odgovorna za posredovanje pravilnih ali spremenjenih podatkov
    • izbriše svoje osebne podatke takoj, ko ti podatki niso več potrebni ali če je obdelava osebnih podatkov nezakonita, razen kadar ima ALVADI zakonsko pravico do shrani strankove podatke
    • da pošlje zahtevo za zavrnitev obdelave osebnih podatkov za namene trženja
    • da ne bo dal soglasja za obdelavo osebnih podatkov za uporabo v neposrednem trženju, kadar registracija
    • da zahteva omejitev obdelave osebnih podatkov
    • da se njegovi osebni podatki dobijo v strojno berljivi obliki (“prenosljivost podatkov”)
    • vložiti pritožbo na Estonian Data Protection Inspectorate (Andmekaitse Inspektsioon) Väike-Ameerika 19, 10129 Tallinn, tel. +372 6274 135, fax +372 6274 137, e-mail: info@aki.ee, website: http://www.aki.ee/en

    Zahtevati podatke o obdelavi, spremembi / popravku, izbrisu osebnih podatkov, pa tudi o omejitvi ali zavrnitvi strankinih osebnih podatkov Obdelava lahko pošljete e-pošto z opisom bistva vaše zahteve na info@alvadi.si. ALVADI ima pravico zahtevati kopijo strankinih osebnih podatkov za identifikacijo osebe. ALVADI se zavezuje, da bo odgovoril na zahteve strank v roku 30 dni od datuma oddaje. V osebnem računu se lahko odjavite iz e-novic in oglaševalskih sporočil. Če želite to narediti, se prijavite v svoj osebni račun in počistite potrditveno polje "Želim prejemati novice o dobrih ponudbah in popustih" in kliknite "Save".